piątek, 1 czerwca 2012

Płakać się chce..

Jesień, 2011r.
Stajnia Black Horse, Poznań


Cześć,

ogólnie to humor mi się zjebał. Chce mi się płakać i płaczę.
Tęsknie za tym konikiem. Serio.. mimo tego, że nie za bardzo się lubiłyśmy, a może raczej Ona miała trudny charakterek i lubiła robić na złość, a ja ją baaardzo lubiłam i lubię. Mimo tego wszystkiego! Teraz stwierdzam, że jesteśmy bardzo podobne.. Ale to wszystko za późno. Na wszystko jest już za późno. Nic już nie będzie tak jak dawniej! A ja tak chcę.. żeby chociaż powtórzyć te chwile z Nią. Pomijając tych ludzi, przez których to wszystko się zepsuło i już się nie naprawi. Dlaczego ludzie tak potrafią i lubią wszystko niszczyć, no dlaczego? Czy ja chcę, aż tak wiele? ...
Bądź co bądź, jestem optymistką, a więc powinnam myśleć inaczej, że będzie lepiej.. że w końcu na swojej drodze spotkam takiego wartościowego konia, i żebym się o TYM przekonała, żeby nie było za późno. I miejmy nadzieję, że w końcu na swoim życiu spotkam tych wartościowych i prawdziwych przyjaciół. Ale to już inna sprawa..

Teraz idę do mamy do pracy na 2 godzinki, bo nie wytrzymam w tym domu. Wszystko mi JĄ przypomina. Ja nie wiem co ze mną dzisiaj jest. Cały dzień było okej. Byłam na tym rajdzie budowlańców. Śmiałam się. Grałam. Dobrze bawiłam. A teraz? Nie rozumiem tego popapranego świata.
Dobrze, że nie poszłam na tą imprezę na działkach! ...


Do napisaniaAlex

1 komentarz:

  1. Doma słuchaj to może dziwnie zabrzmieć ale ja i Julia też odczuwamy to uczucie tęsknimy za Virgią i Sajmonikiem. Może życie próbuje nam prze sto powiedzieć że nie warto się łatwo poddawać

    OdpowiedzUsuń