piątek, 8 czerwca 2012

,,Pozwól mi, na zawsze w pełni sobą być, po mojemu żyć!"

Fala, 2.06.2012r



Cześć,

dzisiaj nudno, ale zaraz idę się spotkać chyba z najważniejszą osobą w moim życiu, którą spotkałam. TAK, to prawda. Szkoda tylko, że straciłyśmy kontakt na prawie 2 lata przez błahostkę.. Chciałabym, żeby wszystko było tak jak dawniej!
Oprócz jednej jedynej rzeczy, a mianowicie stajni.
Za nic w świecie nie zamieniłabym miejsca, w którym teraz jeżdżę i nigdy nie wrócę do poprzedniej stajni. O nie.. Przynajmniej nie po to, żeby wysłuchiwać kłamstw na mój temat!

Co do Twojego komentarza Wiciu..
Nie warto się łatwo poddawać? W tym przypadku nie ma takiego słowa jak PODDAWAĆ się. Owszem w życiu i może jest, ale nie wobec tej stajni. Niby dlaczego i po co? Myślisz, że po tym wszystkim wrócę tam, żeby słuchać oszczerstw na mój temat? Co to to nie! Chociaż czasami mam ochotę tam wrócić, ale nie dla samego miejsca, tylko dla konia, a to bardzo duża różnica..


Piosenka na dziś <3


Do napisania
Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz